שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!

Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC

136
120
17
1,157
0
Replying to @netanyahu
דיי נוכל, לא מתרשמים מאחד פלילי שמואשם במרמה והפרת אמונים וכן גם שוחד, ההצגות שלך מביכות ומגוחכות, איפה ארץ נהדרת?
Replying to @netanyahu
אנושיות קודמת
Replying to @netanyahu
True sir! And dear Ofek you don't have to cry whe the Prime Minister is with you. Smile!👏🥳🇮🇱.
Replying to @netanyahu
צבוע ציני נצלני בנוהל 🙋‍♂️
Replying to @netanyahu
האיש מנותק לגמרי סימפטומים של אבח.
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
Namastey 🙏🏾
Replying to @netanyahu
תקציב
Replying to @netanyahu
אמר אביו של הבריון הכי גדול בשכונה תתפטר יא כישלון סגול
Replying to @netanyahu
"רוממות אל בגרונם וחרב פיפיות בידם"לשמוע את זה מהנאשם, האיש שהביא את השיימינג לדרגת אומנות,הבריון הלאומי...עצוב.