שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!

Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC

136
120
17
1,157
0
Replying to @netanyahu
בנך יאיר מודע לציוץ?
2
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לך ביבי, דואג לתלמידים שעברו שיימניג.
8
Replying to @netanyahu
ריגשת מאוד אדוני ראש הממשלה. תודה לך על רגישותך ועל הזמן שאתה מוצא תמיד כדי להקדיש לנושאים שונים, גם בזמנים קשים ומורכבים מאוד.
1
1
9
Replying to @netanyahu
אתה איש משכמו ומעלה אדוני ראש הממשלה תודה רבה
Replying to @netanyahu
נסה לבלות חמש דקות בלדמיין איך זה לחיות מ3200 שקל לחודש.
Replying to @netanyahu
עדיף שתתחיל עם הבן שלך
15
Replying to @netanyahu
חנך את הבן שלך. לפני שאתה מחנך את ילדי ישראל.
1
32
Replying to @netanyahu
איזה ניצול חולני ומחריד של מצוקתם של קטינים בשביל רווח פוליטי. כל פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-ית ילדים שפויה היתה צריכה לעצור בעדך! משפחה מטורללת ששוברת יום אחרי יום גבולות של רשע - צאו לנו מהחיים כבר ותנו לנו לשקם את המדינה שהרסתם.
1
1
Replying to @netanyahu
איזה ביקור מרגש... כל הכבוד.