שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!

Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC

136
120
17
1,157
0
Replying to @netanyahu
אמר המסית הלאומי ואביו של כוכב בריונות הרשת. אין גבול לצביעות!
Replying to @netanyahu
מתי אתה מתפטר?
1
Replying to @netanyahu
ואני תוהה האם השקר שצייצת עכשיו ישנה משהו לבנך יאיר וצוות יצרני השיימינג שעובדים תחתיו 🤮
Replying to @netanyahu
כל המורשת שלך היא שיימינג, שיסוי ושנאה. זהו פרי הבאושים של הקריירה שלך. איך אתה לא מתבייש.
Replying to @netanyahu
💞🇮🇱💞
1
Replying to @netanyahu
שכוייעח!
1
Replying to @netanyahu
המסית והמפלג הראשי.. מדבר על בריונות...
2
Replying to @netanyahu
אין עליך , ימותו הקנאים אמן
1
Replying to @netanyahu
השיימינג התחיל עוד לפני שהאינטרנט תפס פה. תראה במקרה הזה, ראש ממשלה מכהן עושה שיימינג למחצית מעם ישראל. הוא ממשיך בזה עד היום youtube.com/watch?v=N_5rVMDU…
1