שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!
Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC
136
120
17
1,157
0












