שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!

Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC

136
120
17
1,157
0
Replying to @netanyahu
Thank You, Mr. Prime Minister. Shalom for all.
Replying to @netanyahu
אמןןןןןןן הלוויא שיקחו את המילים שלך לצומת ליבם של ההורים שחייב שינוייי בחברה מקווה באמת להתחלה חדשה
Replying to @netanyahu
במקום ללוות ילדים זרים, אולי תלווה את הילד המסכן שחי אצלך בבית ולא מקבל יום ואהבה
Replying to @netanyahu
תסתכל במראה לפעמים
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
די שקרן
Replying to @netanyahu
מביך, דו פרצופיות בשיאה
Replying to @netanyahu
נשמח ללוות אותך לפנסיה יא נוכל! צא מחיינו
Replying to @netanyahu
תחנך קודם את הבן שלך. אחר כך נמשיך לשאר המדינה
Replying to @netanyahu
Great leader.i want to meet you. I m Indian.i belong middle class family.sir Mr Narender modi your friend you say please help me.i want join modi party.or any government job provide me.sir I want u help me. Plz modi never kut your speech. JP SRIVASTAVA