שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!

Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC

136
120
17
1,157
0
Replying to @netanyahu
מרגש מאוד
Replying to @netanyahu
צריך לחנך נגד חרמות בין התלמידים, ובין השמאל לתעשיה מיו"ש, ובין הימין לבין השמאל גם הקיצוני, אתה עצמך היסתה נגד המסחר בניהול חברת העובדים ששייכת להסתדרות.
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר
Replying to @netanyahu
הקומקום אומר לסיר שהוא שחור.
Replying to @netanyahu
אוי בריונות. מה שלום ילדז?
Replying to @netanyahu
קודם כל תסביר לתשפוכת שלך,הילדז המופרע,מה זה בריונות רשת.
Replying to @netanyahu
אתה והבן שלך הם בריוני הרשת הכי גדולים במדינה. כמה צביעות
Replying to @netanyahu
מנהיג יקר, זו בקשתי הצנועה מאוד לעזור לי בזמן הצורך. אולי לא עשיתי את זה אבל המצב שיכול להרוג את בתי התינוקת עיישה (קראתי לה על שם אשת החור של חזרת מוחמד ר"ע). בבקשה תעזור לי. זה בשליטתו של הגנרל קאמר ג'אבד באג'ווה, שגם אינו מקשיב לי. במהלך 15 שנות עבודתי נשאתי
Replying to @netanyahu
לך את עצמך בדיוק כמו קורבנות שואה ואני יכול בקלות לומר לך מי הם או מה קרה אבל החברה הזו לא מאמינה. אני צריך להתפטר ועדיין אף אחד לא מקשיב. על שמו של אללה עזזווא ג'אל, אנא עזור לי. בברכה, מוחמד ריזואן.