שמחתי ללוות את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים, ביום הראשון ללימודים. על כולנו להתגייס למאבק נגד שיימינג וביריונות כדי להבטיח הווה ועתיד טובים יותר לכל תלמידות ותלמידי ישראל!

Sep 2, 2020 · 8:28 AM UTC

136
120
17
1,157
0
Replying to @netanyahu
ביבי המלךךךךך
Replying to @netanyahu
מרגש
Replying to @netanyahu
רגע, רגע, אתה לא אבא של יאיר שעוסק בשיימינג על כולם כל יום כל היום?
Replying to @netanyahu
הדבר הכי טוב שעשית בשנה האחרונה ללא ספק.
2
Replying to @netanyahu
אלוף שאתה!!!! אלוףףף
Replying to @netanyahu
מדהים ראש הממשלה ❤ היא לא תשכח את החיזוק הזה כל חייה! כל הכבוד
1
11
Replying to @netanyahu
בת דודה שלי בסטארט אפ ומפתחת מוצר וירטואלי שיוכל לעזור עם זה. תסכים לתקצב? סיפור אמיתי
1
Replying to @netanyahu
חזק וברוך כבוד ראש הממשלה. היא לא תשכח את זה כל החיים.
Replying to @netanyahu
מדינה בלי תקציב, בלי ישיבות ממשלה אבל עם משבר כלכלי שלא היה כמותו, כשל ענק בטיפול הקורונה, משבר חברתי עמוק והנאשם בפלילים שלנו שאחראי לכל הטוב הזה, עסוק רק בליחצן את עצמו יום יום שעה שעה. אתה בושה וחרפה למדינת ישראל ולעם ישראל. לך כבר, לך #ביביתתפטר
2
7
Replying to @netanyahu
תגיד אתה מכיר את הצייצן הבטלן יאיר נתניהו? ילד ז אוכל חינם,במידה ושנית עליו,תתחיל איתו. במידה ולא,ממליץ לעקוב
1