פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.
284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.
110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

37
44
3
531
Replying to @netanyahu
אתה מלך המחרימים והמשמיצים. אין לך בושה?
1
2
Replying to @netanyahu
אז אתה מוכן להפסיק להתנהג בבריונות?
Replying to @netanyahu
בין הסכמי שלום למלחמה בקורונה, הכלכלה, הביטחון, האבטלה. שיהיו לי את הכוחות האלה בגיל 70
Replying to @netanyahu
אתה קורא את מה שכותבים בשמך? הלוואי היית מיישם מאיץ מכל זה. שוחד, מרמה, הפרת אמונים, צוללות, ספינות קורונה. לך
1
Replying to @netanyahu
מקסים ביותר 🙏