פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות.
התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.
284
224
41
1,917
0
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד.
ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC
37
44
3
531




