פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.
284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
תתחיל מיאיר ונראה איך מתקדמים משם.
Replying to @netanyahu
הצחקת אותי. אשתך? מיהי?
Replying to @netanyahu
הי הי. רעיון שככה חלף בי: הבנתי שהבן המוכשר עדיין מובטל אולי יוכל לסייע לאבא ואמא בהתנדבות למען המטרה החשובה?
Replying to @netanyahu
אז אנחנו בעצם בפרסומת לשרה עכשיו?
Replying to @netanyahu
כשאתה שם את שרה בחזית כאשר בינך יאיר עושה את השיימינג בצורה הכי בוטה על תבכה אחר כך שמעליבים בה!!! אתה שפן קח אחריות ותוציא את משפחתך מכל העיסוקים השונים והלא נדרשים האלו ואז יהיה שקט ולא תצטרך להלין!!!קפיש???
Replying to @netanyahu
אין כמו דוגמא אישית. מרמה זה אצלך בנוהל כבוד ראש הממשלעעעע
Replying to @netanyahu
אין עליכם! לא מפספסים שום הזדמנות לאיזה דווארה עסיסית על גב הנתינים יא גזלייטנרים. מדהים!! מהיום רק ביבי! רק ביבי!!! יא נסיך!