פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.
284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
אדוני , להזכירך, אף אדם בכלל , וילדים בפרט לא צריכים לעבור שימינג, ביריונות או חרם. מן הראוי שהנאה דורש מתוך דאגה ,ערכיות ומוסריות ישמש ..דוגמא אישית בדרך התנהלותו כראש ממשלה וידאג לקיים כלל זה בעצמו .. תחילה ..ולדרוש קיומו גם מבני ביתו בהתמדה..
1
11
Replying to @netanyahu
תתחיל בבית עם הבן המתוק שלך.
2
Replying to @netanyahu
הצחקת אותי. שרה נגד שיימינג? מתי לאחרונה היא דיברה עם אלוף השיימינג במדינה היום? בטלן בן 29 זה שגר איתכם באותו בית ולא עושה כלום מלבד ליצור שיימינג למי שחושב אחרת ממנו.
Replying to @netanyahu
הלוואי ששרה הייתה מטפלת בנושא הקשישים הסיעודים ומשפחות שלהם , היא בטוח הייתה מזיזה דברים.
1
1
Replying to @netanyahu
קח, תתחיל עם הטיפוס הזה, שמקלל, מתבריין ומאיים "לפתוח פה" על ילדים. נראה לי משהו שכדאי לטפל בו. בהקדם.
67
Replying to @netanyahu
חחחחחח התגובות לציוץ ... אין מה לעשות, זה מתבקש