פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.
284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
שדיברתם על שיימינג , התייעצתם עם הילד?
2
1
16
Replying to @netanyahu
קודם תעשה בדק בית ויפה שניה קודם.
1
Replying to @netanyahu
שיא הציניות כשהבן שלך עובד בשיימינג. תמשיך, כל ציוץ מחזק את המחאה הצודקת שלנו ואת סיום הסיוט שנקרא הממשלה ברשותך. מקדישה לך את הסרטון :
1
4
0
Replying to @netanyahu
תתחיל את הטיפול בבית
2
Replying to @netanyahu
מציע לך להתחיל בבית, סגור ליאירי התינוק החמוד את הטוויטר. בעצם קח לו את הנייד...
2
Replying to @netanyahu
זהו עכשיו הבנו.... רעייתי. איכסססססססס
Replying to @netanyahu
יופי תתחילו עם הילד ז שלכם עאלק רעייתי מובילה משפחה בהפרעה.
11
Replying to @netanyahu
אני מבין שאתה לא מכיר את הטוויטר של הבן שלך...?
1
Replying to @netanyahu
אתה, היא והבן לא רואים לעצמכם את הדבשת. לך כבר