פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.
284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
אני מצביעה לך שנים ותומכת מאד אבל חורה לי שאתה לא מזכיר את בתך נכדיך ועידו
1
1
Replying to @netanyahu
אולי כדאי להתחיל מהבית?
1
28
Replying to @netanyahu
קודם תחנך אותו.
1
1
42
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר
2
Replying to @netanyahu
הכי מתאים ששרה תוביל את המהלך. היא הרי כ”כ הצליחה איתו עם יאיר
1
Replying to @netanyahu
מכובדי, כאחד שטבע את המונח "חמוצים" בהקשר לאנשי שמאל, לעג למשה נוסבאום על בימת מרכז הליכוד, וממנה לתפקידים בכירים אנשים שכל מלאכתם היא יצירת שיסוי ופילוג בעם, אני מבקש שתביט פנימה ותעשה תיקון פנימי קודם . כך אולי יוכל להיות תיקון במדינה שלנו. בכבוד רב, אני 🌹
20
Replying to @netanyahu
קודם תתחיל לחנך את הבן שלך ,צייצן המקלדת
2
Replying to @netanyahu
רעייתך שרה חינכה היטב את אביר המקלדת. בנך ההזוי שכל מה שהוא עושה זה שיימינג והסתה. אבל אתה כל כך מנותק וחסר מודעות שלא משנה כלום. בקיצור עוד פוסט הזוי של מישהו שנורא רוצה להנהיג מדינה ויוצא לו רק רע
2
Replying to @netanyahu
ומה עם השיימינג והבריונות הזו ?
5