פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.
110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
יש בריון שעושה שיימינג לכולם וגר קרוב אלייך, מכיר?
1
12
Replying to @netanyahu
לא מבין את ה-*פטור מסכה* בכל תמונותיך. חינוך חביבי - חינוך.
5
Replying to @netanyahu
הלוואי ותצליח ליישם את מה שאתה העברת לילדים, על ילדך,על הסביבה המאוד קרובה שלך ועל כלל הסמרטוטים הנסחבים לרגליך
10
Replying to @netanyahu
איזה יופי. חבל שהבן שלך לא השתתף גם, אולי היה לומד משהו על בריונות ברשתות חברתיות. ותתחיל בלהוקיע את ההתנהגות של הבן הזנאי שלך.
23
Replying to @netanyahu
האדם שהביא את השיימינג לשיאים חדשים .... פשוט אין לתאר!!!! שקרן נוכל ומסית🤮 שוחד מרמה והפרת אמונים!!! לא נוותר עד שתצא לנו מהחיים !!!
6
Replying to @netanyahu
״שיימינג זה דבר רע״ 🙂
2
13
Replying to @netanyahu
בריונות כמו שאתה מדבר על שמאלנים? כמו "הערבים נעים"? כמו הסתה נגד התקשורת?
3
Replying to @netanyahu
איך האיש שהתמחה בקמפיינים שליליים כולל הקלטות סתר של רב ופריצה לטלפונים יכול להתחזות לסבא טוביה הלוחם בבריונות??? מי קונה את זה?
13
Replying to @netanyahu
תתחיל עם הקטסטרופה שגידלת וחינכת אצלך בבית, אחר כך תחנך אחרים. בושה
8