פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.
110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
שמח לראות שאתה מבין ששיימינג זה דבר רע . אז תפסיק להשתמש בזה כנגד היריבים הפוליטיים שלך וכנגד עם ישראל
Replying to @netanyahu
אל אבל אל תפגיש אותה עם הבן שלך
1
Replying to @netanyahu
איכס!!!!! אתה מדבר על ביריונות??? אתה???? תסתכל קודם בתוך הבית שלך!!! תסתכל על עצמך!!!! על גזענות שאתה מעיף פה בכל כיוון!!! קודם תעשה בדק בית ואז תצא בהצהרות. אתה מנצל ילדה שעברה טראומה והוציאה מזה קסם של פרוייקט, מנצל ליחסי ציבור???? תהייה בטוח שאם אצתרך לפגוש אותך, ולא אתרגש
3
Replying to @netanyahu
כמו כן הנחיתי להקים צוות מיוחד שיתמודד נגד תופעת הבריונות והשיימינג בראשות בני יאיר.
18
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר
2
Replying to @netanyahu
You look so kind Sir Netanyahu 🤗👍
1
1
Replying to @netanyahu
Dear pm awsomevideo occasion your thanks sir
Replying to @netanyahu
אופק, אל תאמיני לאיש הזה!
2
Replying to @netanyahu
אז בוא תסביר לי איך @YairNetanyahu מאיים לעשות שיימינג לילדים של @Ronkofman1... איזה תירוץ עלוב תמציא הפעם?
6
Replying to @netanyahu
אסור לנוכל כמוך להתקרב לילדי ישראל. במצבך המשפטי כרגע, אפילו לתפקיד מורה אי אפשר לקבל אותך. לך הביתה מחבל, תתכונן למשפט. אם לא תצליח להוכיח חפותך, כלא ארוך. אחרי זה בגידת הצוללות וניהול פשעי הקורונה. עתידך מאחוריך, שרץ. די להרוס!
3