פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב״סיירת החרם״ של ״הצינור״ במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת.

Sep 1, 2020 · 4:10 PM UTC

284
224
41
1,917
0
דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם. רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר.
110
57
13
566
כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח.
37
44
3
531
Replying to @netanyahu
אי אפשר לספור כבר את כמות האנשים שהיו קורבן לשיימינג ובריונות שמקורם במעון ראש הממשלה. תתבייש
14
Replying to @netanyahu
יאיר נתניהו בתגובה;,מעניין איך התקדמה.... חכמה? לא מעניינת? לא 🧐
4
Replying to @netanyahu
כל הכבוד מרגש וחשוב ♥️🙌♥️
7
Replying to @netanyahu
איזה קטע. אם כבר שיימינג, אז בנוסח נתניהו: בנאום לאומה, באמצעי התקשורת, בביביטון "ישראל היום", או תמונות ממומנות בשלטי חוצות. וגם כלבלבי הליקוק שנבחרו בקפידה מתוך מאגר של לא יוצלחים חוזרים על כך. ואפשר לשלב באמצעות שוחד, מרמה והפרת אמונים.
2
9
Replying to @netanyahu
ציוץ זה הוא הרמה להנחתה כדי שכולם יזכירו את הטמבל שביבי מגדל. זה פיזור מוץ כי כנראה קורה משהו חשוב שביבי לא רוצה שנדבר עליו, או שהוא מקווה שמישהו יגזים בתגובה. נא לשים לב ורק לזכור שביבי עולה לנו בבריאות בחינוך ובכלכלה כי לא אכפת לו מהמדינה ופרט לכך הוא מושחת
7