אני מברך על ההבנות הראשונות שנחתמו באבו דאבי. 🇮🇱🇦🇪 ההבנות יסייעו לנו לקדם השקעות הדדיות ושיתופי פעולה נרחבים. נודיע בקרוב על הסכמות נוספות בתחומי התעופה, התיירות, המסחר ועוד.

Sep 1, 2020 · 1:36 PM UTC

134
159
19
1,052
Replying to @netanyahu
תעבור על הטוויטר של הבן שלך
Replying to @netanyahu
אתה מעייף.יא פסיכופט הבנו חלאס...תתקדם
Replying to @netanyahu
נראה כמה פוסטים וציוצים יהיו על הסכם נורמליזציה..... 20? 40? 70? כמה אפשר לטחון הסכם נורמליזציה עם מדינה שהיא לא אויבת שלנו ויש לנו איתה קשרים כבר למעלה מעשר שנים....
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
54
27
0
Replying to @netanyahu
לא תצליח להסיט את תשומת ליבנו מהברדק במדינה, כישלונותיך הניהוליים וסעיפי האישום נגדך
1
Replying to @netanyahu
תרד עם האבו דאבי שלך. את מי זה מעניין? ביבי תשאר שמה, תקנה גמל, ותשלח בטוויטר לא את הגמל את התמונות. בחייך 50 מעלות חום ואתה עושה מזה סיפור.
1
3