אני מברך על ההבנות הראשונות שנחתמו באבו דאבי. 🇮🇱🇦🇪 ההבנות יסייעו לנו לקדם השקעות הדדיות ושיתופי פעולה נרחבים. נודיע בקרוב על הסכמות נוספות בתחומי התעופה, התיירות, המסחר ועוד.

Sep 1, 2020 · 1:36 PM UTC

134
159
19
1,052
Replying to @netanyahu
האם הסכמת להקפיא את הבנייה ביוש בשביל הסכם השלום הזה?
1
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש הממשלה שלי
3
Replying to @netanyahu
סיפרת את זה כבר !! היום !! הגיעה הדימנציה?
1
1
Replying to @netanyahu
תפסיק להתעסק בעוגות בזמן שלאזרחי המדינה אין לחם!!
1
Replying to @netanyahu
אני מחכה ליום שתברך על דברים שקורים פה,בישראל - על ניצחון הקורטנה,טיפול ראוי באבטלה והתפטרותך עקב ניגוד עניינים קשה ומזיק. ובינתיים - מקדישה לך את מוצש שהיה ומתכוננת לזה שיהיה
5
0
Replying to @netanyahu
מה בדיוק אילו עסקים במה זה מתבטא בדיוק! תפרט עם סכומים ומי החברות? לי נראה שנקבל מאות מיליארדים של מנדעבושקעס כמו ממתווה הגז המנובז. איך אני אהנה מכל הטוב הזה? כי בלהג מילולי אתה ענק שומעים אותך כבר עשור בלי תאכלעס. לכן גם לא מאמינים לך. כי אתה שקרן בינלאומי מכירים אותך גם בחו"ל.
3
Replying to @netanyahu
ביבי נותן לשמאל מכה חזקה בשיניים עם כל השלום שהוא עושה כאן מה נותר להם לומר לאברמוביץ', ליונית לוי,לגליקמן וכל השאר הרי הם יודעים היטב ששום מנהיג מהשמאל כולל גנץ לפיד ומי שלא יהיה לא היה מצליח לעשות דבר כזה... אז הממורמרים מדברים רק על הקורונה-שביבי לא הצליח... שקרנים! >>
4
Replying to @netanyahu
ליאיר לפיד יש 12 שנות לימוד אבל הוא הבטיח שכאשר יהיה ראש ממשלה אז הוא ישלים את ההשכלה שלו לתעודת בגרות מלאה. אז כנראה ששני הדברים לא יתממשו. לפיד לא יהיה ראש ממשלה והוא לא ישלים עד אז את תעודת הבגרות שאין לו עד שלא יהיה ראש ממשלה.
1
1