אני מברך על ההבנות הראשונות שנחתמו באבו דאבי. 🇮🇱🇦🇪 ההבנות יסייעו לנו לקדם השקעות הדדיות ושיתופי פעולה נרחבים. נודיע בקרוב על הסכמות נוספות בתחומי התעופה, התיירות, המסחר ועוד.

Sep 1, 2020 · 1:36 PM UTC

134
159
19
1,052
Replying to @netanyahu
נוכל תתפטר
1
Replying to @netanyahu
עוד בהסכם ההסטורי: מובטלי הקורונה יוכלו לעבוד כשוטפי כלים באבו-דאבי
Replying to @netanyahu
אם רק רבין היה חי לראות את חזון השלום שסלל את דרכו מתגשם. עצוב ביבי, לא? או שמהמרפסת דברים נראים אחרת?
Replying to @netanyahu
תמשיך תמשיךשהקנאים יחיו ויסבלו העם איתך
Replying to @netanyahu
"אנו מכריזים בזאת על פטירתה של אחריות הממשלה מכחצי מיליון ילדי הגיל הרך בישראל"!
Replying to @netanyahu
אין מילים אדוני ראש הממשלה לעוד עשור🙏
Replying to @netanyahu
התכוונת להבנות האלו?
Replying to @netanyahu
מה קורה עם זה? m.calcalist.co.il/Article.as…