אני מברך על ההבנות הראשונות שנחתמו באבו דאבי. 🇮🇱🇦🇪 ההבנות יסייעו לנו לקדם השקעות הדדיות ושיתופי פעולה נרחבים. נודיע בקרוב על הסכמות נוספות בתחומי התעופה, התיירות, המסחר ועוד.

Sep 1, 2020 · 1:36 PM UTC

134
159
19
1,052
Replying to @netanyahu
איך פרוטוקול הבנות שיש שם רק בת אחת בתמונה ??
Replying to @netanyahu @rumaidan
We all love to see this, it's a great move and ablessed one.
Replying to @netanyahu
We stay positive for good outcome with 🇮🇱 come to Somalia too 🇸🇴🇸🇴🇸🇴🇸🇴 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱 you’re welcome.
Replying to @netanyahu
נאשם שרק מאדיר את עצמו. שסובל מפולחן עצמו
Replying to @netanyahu
חשבתי שתברך על הישג והבנות עם המובטלים והרעבים חשבתי שתברך על הישג והבנות עם תושבי הדרום אבל אתה בשלך - תשרוף את העולם למען שמירה על עכוזך ואתה האיש החזק על החמאס? אתה תפרק את החמאס? אתה בנית וחיזקת אותו כפי שאף אחד אחר לא עשה כולל אנשי חמאס עצמם צא דיבוק, צא!
Replying to @netanyahu
עוד פעם "אני"? אתה יודע, אפשר גם "ברכות ל.." מחכה ליום שלא תהיה יותר ראש ממשלה
Replying to @netanyahu
פסטיבל נעצה יששכר מס 2
5
Replying to @netanyahu
זה מעניין את סבתא שלי
2
1
10
Replying to @netanyahu
מה שוה שאתה דופק את ילדי ישראל ומשאיר אותם בבית ללא סיבה אמיתית ללא סכנה אמיתית. ממש פוגע בנפשם יש ילדים שרק נכנסו לבית הספר וכל כך ציפו לזה ופתאום מודיעים להם שאין בית ספר. למה? כי גמזו צריך להראות שהוא עושה משהו ודופק את החרדים
1
Replying to @netanyahu
עשית היסטוריה, אדוני ראש הממשלה.
3