אני מברך על ההבנות הראשונות שנחתמו באבו דאבי. 🇮🇱🇦🇪 ההבנות יסייעו לנו לקדם השקעות הדדיות ושיתופי פעולה נרחבים. נודיע בקרוב על הסכמות נוספות בתחומי התעופה, התיירות, המסחר ועוד.

Sep 1, 2020 · 1:36 PM UTC

134
159
19
1,052
Replying to @netanyahu
ביבי אתה מתכוון להבנות אללו שהאמירתים יפרסמו:
4
7
Replying to @netanyahu
נתניהו- אתה גדול ושימך גדול! השקרים ופייק ניוז עי בנט ושמאל - תהיה ריבונות ונורמליזציה באותו זמן ! 👏👏👏👏💪💪💪
בכיר באמירויות: "הנורמליזציה תימשך גם אם ישראל תרחיב את ריבונותה ביו"ש" m.maariv.co.il/news/Article-…
2
6
Replying to @netanyahu
הזוי שכותבים פרוטוקול הבנות ויש שם בקושי בת אחת
2
132
Replying to @netanyahu
כן לשלום, לא למלחמה וטרור
Replying to @netanyahu
והמיליארדים בדרך לקרן השפע הריקה . ראש הממשלה של טייקונים לוקח מהעניים נותן לעשירים #לך
Replying to @netanyahu
ביבי, חדל קשקשת אבאלה'. אני משלם לך לנהל כאן מדינה, לא לאונן בפרהסיה עם איזה הסכם נירמול יחסים. קדימה, תחזור לעבודה. (גם ככה המשפט שלך עוד רגע ואני יאלץ לשלם לך על משרה מלאה בזמן שאתה יורד ל-20% משרה).
Replying to @netanyahu
Dear PM Netanyahoo , you have brought Israel to its best place ever on security , economy innovations .and Democracy. God bless you and your family
Replying to @netanyahu
שלום מתוך הבנות ראשונות, שלום מתוך השקעות הדדיות
2
7
Replying to @netanyahu
יהיה קשה מאוד לעשות עסקים, הם יודעים עם מי יש להם עסק, נסיך הכתר כבר צוחק עם אנשיו ומשתעשע בביטוי "שקרן כמו נתניהו ", כשהם שומעים את זה הם נקרעים מצחוק.