באתי לפתוח את שנת הלימודים בכיתה א׳ - צפו בעדכון אישי ממני אליכם:

Sep 1, 2020 · 10:51 AM UTC

126
102
12
787
0
Replying to @netanyahu
הערבויות שנתן @netanyahu לאמירויות שלא יהיה סיפוח הן אמיתיות. שלא בדומה לערביות עליהן חתם לממשלת הקורונה. מערבות זו אין נסינה, אתה הבנת את זה נתניהו?
Replying to @netanyahu
מתי אתה מתפטר?
1
Replying to @netanyahu
אתה לא מעניין כי אי אפשר להאמין לך
1
Replying to @netanyahu
AM ISRAEL CHAI
1
Replying to @netanyahu
אמאל'ה! עבריין בשטח בית ספר!!!!
1
Replying to @netanyahu
לא יפה לשקר לילדים שלום תמורת אי-סיפוח (כלומר שטחים) 🙋‍♂️
Replying to @netanyahu
אדוני לא זה שפותח את שנת הלימודים. גם אם לא היית מגיע לעשות תעמולה מתוך הכיתה - השנה היתה נפתחת. אתה נאשם בפלילים הנאחז בקרנות המזבח על מנת לנסות ולחמוק מהאפשרות של כניסה לשנים ארוכות לבית האסורים. אתה בושה לתלמידי ישראל. מודל אסור לחיקו תמשיך לאחוז במזבח ותהפוך לשמשון על עמך
1
Replying to @netanyahu
לא מאמינים למילה אחת שיוצאת לך מהפה ! בעצם אפילו לא לאות .... שוחד , מרמה והפרת אמונים . נקודה
1
2
Replying to @netanyahu
שיעור בשחיתות?
Replying to @netanyahu
🇮🇱🤩👏!
1