באתי לפתוח את שנת הלימודים בכיתה א׳ - צפו בעדכון אישי ממני אליכם:

Sep 1, 2020 · 10:51 AM UTC

126
102
12
787
0
Replying to @netanyahu
תעוף כבר
1
Replying to @netanyahu
אגב אני בבנק יהב עם שאלת
Replying to @netanyahu
בתורת ישראל וגם בתורת החינוך לגיל הרך העיקרון הראשון הוא לא תשקר
1
Replying to @netanyahu
אל תקלקל לנו את הילדים
Replying to @netanyahu
אתם קולטים? נתניהו מבקר את ילדי כיתה א' לראשונה כראש ממשלה ב96 והיום הוא מבקר את ילדיהם בכיתה א' כראש ממשלה. עוד מעט בעזרת ה' הוא מבקר את הנכדים שלהם בכיתה א' כראש ממשלה.
3
Replying to @netanyahu
בא לבית ספר כדי לשטוף את המוח. איזו הזייה
Replying to @netanyahu
שמעו אוריך/לוק, אתם שני מטומטמים שלא ברא השטן😂😂😂😂 גם שלום כתה א וגם שלום תמורת שלום🤣🤣🤣 שמעו אתם אהבלים ברמה אחרת יא אללה לא יאומן שאתם מכוונים לציבור שיראה סרטון כזה ויגיד וואי זה ראש הממשלה שלי! איזה תותח! 🤣🤣🤣😂😂 לא חושב בכלל שיש ציבור כזה יא עאוורים
1
2
Replying to @netanyahu
אדוני לא זה שפותח את שנת הלימודים. גם אם לא היית מגיע לעשות תעמולה מתוך הכיתה - השנה היתה נפתחת. אתה נאשם בפלילים הנאחז בקרנות המזבח על מנת לנסות ולחמוק מהאפשרות של כניסה לשנים ארוכות לבית האסורים. אתה בושה לתלמידי ישראל. מודל אסור לחיקוי. תמשיך לאחוז במזבח, ותהפוך לשמשון על עמך
5
3
67