באתי לפתוח את שנת הלימודים בכיתה א׳ - צפו בעדכון אישי ממני אליכם:

Sep 1, 2020 · 10:51 AM UTC

126
102
12
787
0
Replying to @netanyahu
זה יפה שהתאמת את הנאום לכיתה א׳ . הדגשת מילים מסויימות כדי שיהיה לנו ברור במה להתמקד. אתה באמת חושב שהבולשיט הזה עובד עלינו?
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים עם חברים כאלה...
גדולי הדור 🧐
1
4
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
60
33
0
Replying to @netanyahu
מה היינו עושים בלעדייך יא אבא של כולם, יא מאחד שכמוך, יא לא קלישאתי, יא קסם
1
Replying to @netanyahu
מנהל בית ספר לא היה יכול להמשיך בתפקידו עם שלושה כתבי אישום. גם לא מורה, לא שרת, אף עובד. ראש ממשלה יכול. זו הבושה הגדולה.
1
4
Replying to @netanyahu
אפילו הם כבר לא מאמינים לך, והם מבינים משהו באמונה וגם בשקרים makorrishon.co.il/magazine/2…
1
3
Replying to @netanyahu
גנצוש הבריז מכיתה א'??
1
Replying to @netanyahu
שלום כיתה א'. גם המורה נאשמת בשוחד, מרמה והפרת אמונים?
1