שלום כיתה א׳! בהצלחה לכל התלמידות והתלמידים שלנו 🇮🇱

Sep 1, 2020 · 8:41 AM UTC

89
122
14
1,263
Replying to @netanyahu
פאק! זה הולך להיות קמפיין הבחירות הארוך בהיסטוריה.
Replying to @netanyahu
גם לזה יש לו זמן וכח? אני מבוגרת ליוויתי נכדיי לביה"ס ואמרתי די. יישר כח והמון בריאות והמשך פעילות פורייה
Replying to @netanyahu
על מה אתה מדבר? ספר אתה לא יודע להחזיק נכון,הפוך ביבי הפוך
Replying to @netanyahu
הילדים יודעים מי מבקר אותם? נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים!
Replying to @netanyahu
I love you so much, Benjamin, I love you ♥️♥️♥️♥️.
Replying to @netanyahu
די כבר לא מאמינים לך מקווה שאתה מבין
Replying to @netanyahu
אם פתיחת שנת הלימודים החדשה האם הופקו לקחים והיום יש כבר מצלמות בכל גן האם יש יותר פיקוח בכל גן ? ? ?
Replying to @netanyahu
מתי תלווה את הנכדים שלך לבית הספר??