שלום כיתה א׳! בהצלחה לכל התלמידות והתלמידים שלנו 🇮🇱

Sep 1, 2020 · 8:41 AM UTC

89
122
14
1,263
Replying to @netanyahu
אלוף🥇🏆 בהצלחה לילדים!
Replying to @netanyahu
מתי אתה מהחיים שלנו יא פושע?
Replying to @netanyahu
ילדה חמודה, אם אין מה לאכול אצלכם בבית, תגידי לאמא ואבא שדוד בנימין סידר להם שיוכלו לטוס לדובאי.
4
Replying to @netanyahu
אתה מלך ביבי צריכים לשים כתר מזהב על ראשך. מאחל לך בריאות
2
Replying to @netanyahu
מנהל בית ספר לא היה יכול להמשיך בתפקידו עם שלושה כתבי אישום. גם לא מורה, לא שרת, אף עובד. ראש ממשלה יכול. זו הבושה הגדולה.
3
Replying to @netanyahu
איזה קטע, פתאום צצה לה המסכה. האם עשו טייק 2 עם הילדים לאחר שצצו הביקורות על ההפקרות ?
1
Replying to @netanyahu
תתפטר
1
Replying to @netanyahu
אפילו אב בית בבית הספר לא היו מקבלים עם כתבי אישום בושה!!!
1