אנחנו אוסרים בזאת על הנאשם לפנות לילדי ישראל הנמצאים במערכת החינוך, פניה מרע ועד טוב על ידי נאשם בעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים עלולה להיות דומה להנחת תפוח רקוב בארגז תפוחים, די תפסיק עם זה, זאת הגזמה וחציית גבולות הטעם הטוב.
איזו דוגמה אתה נותן לילדי כיתות א'.
נאשם בפלילים בעבירות חמורות שוחד, מרמה והפרת אמונים.
מעורב כנראה בלכאורה בעוד פרשיות כגון מכירת צוללות למדינה ערבית ורווח במקרה של 16 משח ממניות הפלדה.
הורס את מוסדות השילטון בדגש על מערכת אכיפת החוק.
מבזבז מילארדים על בחירות מיותרות.
שקרן.