שלום כיתה א׳! בהצלחה לכל התלמידות והתלמידים שלנו 🇮🇱

Sep 1, 2020 · 8:41 AM UTC

89
122
14
1,263
Replying to @netanyahu
עם הנוער שהפגין מחוץ לביה"ס פחות רצית להצטלם. למעשה הרחיקו אותם מהיישוב לגמרי והמשטרה המשיכה לרדת לחייהם גם שם ולטעון שהם עוברים על החוק ומסכנים את עצמם ואחרים. בסך הכל רצו שרה"מ ושר החינוך יפעלו בנושא משבר האקלים. ללייב - facebook.com/MegamaYeruka/vi…
2
Replying to @netanyahu
כן לשלום, לא למלחמה וטרור
Replying to @netanyahu
"בבית הספר תלמדו תורה. בתורה כתוב לא תגנוב. אל תאמינו לכל מה שהמורים אומרים לכם".
Replying to @netanyahu
אתה לא מבין רמזים?
1
2
Replying to @netanyahu
שלום וברכה ❤️
1
1
Replying to @netanyahu
Feel deference here also
1