עם הנוער שהפגין מחוץ לביה"ס פחות רצית להצטלם. למעשה הרחיקו אותם מהיישוב לגמרי והמשטרה המשיכה לרדת לחייהם גם שם ולטעון שהם עוברים על החוק ומסכנים את עצמם ואחרים. בסך הכל רצו שרה"מ ושר החינוך יפעלו בנושא משבר האקלים. ללייב -
facebook.com/MegamaYeruka/vi…