בעבור מה מכרת את נשמתך לשטן, ספר לנו. דולרים? מניות? נדל"ן?
בעצם זה לא חשוב. מעניין יותר לשמוע אם היה שווה. אם שווה לחיות מחצית חייך כאדם מאוס, שנוא, מתבוסס ומפרפר בשקרים ופלילים, רדוף ומפוחד, אדם שעד יום מותו לא יוכל לעשות שלום בנפשו.
באשר לשטן, כנראה לא אחת מעסקאותיו המוצלחות