שלום כיתה א׳. בהצלחה!

Sep 1, 2020 · 7:14 AM UTC

192
128
22
1,626
Replying to @netanyahu
מסכה ... ריחוק חברתי....משהו..... מושחת... כושל לך!!!!
2
Replying to @netanyahu
לא ראוי שנאשם בפלילים יפנה לתלמידי בית ספר.
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
האל לא מדבק? מדבר אל ילדים בלי מסכה
Replying to @netanyahu
עדת מאמינים עלובים יש לך. מי מרשה לאדם כמוך להתקרב לילדים בלי מסכה???
Replying to @netanyahu
האיש והמחלה
Replying to @netanyahu
בקרוב - שלום מעשיהו
Replying to @netanyahu
איך נותנים לנאשם בשוחד,מרמה והפרת אמונים להצטלם עם ילדים? גועל נפש.
2
Replying to @netanyahu
מסכנים הילדים...עד שהגיעו לרגע שהם נפרדים מהגן ועולים לכיתה א'...הם מגלים שפינוקיו זו דמות אמיתית. למה לבלבל אותם ככה?!
1