אנחנו מחכים לרוה"מ אחר, שיתחיל מכתה א', עם פוטנציאל, נכונות וצניעות ללמוד, בסיוע מורים, מומחים ויועצים.
לך יש ציון נכשל בלימוד וניהול, אך, גם עברת על כל תקנון ולא תוכל להמשיך בבית ספרנו.
בקרוב, יתבררו מעשיך ולכן, ממילא תיעדר מבית הספר, עד שיוחלט באופן חלוט היכן תלמד לתקן דרכיך.
עם הנוער שהפגין מחוץ לביה"ס פחות רצית להצטלם. למעשה הרחיקו אותם מהיישוב לגמרי והמשטרה המשיכה לרדת לחייהם גם שם ולטעון שהם עוברים על החוק ומסכנים את עצמם ואחרים. בסך הכל רצו שרה"מ ושר החינוך יפעלו בנושא משבר האקלים. ללייב -
facebook.com/MegamaYeruka/vi…