25 שנה אני עובד כדי לפרק את תפיסת ״שלום תמורת ויתורים״ ולהביא ״שלום תמורת שלום״. היום הזה הגיע!

Aug 31, 2020 · 4:46 PM UTC

334
243
48
1,464
0
Replying to @netanyahu
יופי, עשית שלום עם מדינה שמעולם לא נלחמה בנו, עכשיו שיש לך זמן, פלסטינים.
Replying to @netanyahu
לא נתת שטחים לאיחוד האמירויות? מאוד מרשים, בהתחשב בזה שמעולם לא היה לנו סכסוך טריטוריאלי איתם. בנתיים עם הפלשתינאים בעזה אתה מקדם שלום תמורת תשלום
Replying to @netanyahu
25 שנים אתה ומשקר. כי לפני 25 היה הסכם אוסלו ואתה התנגדת לו .. ואחרי רצח רבין קיימת את הסכם שלו.. תמיד היו יחסים בין איחוד האמיריות לבין מדינת ישראל. הדבר היחיד שעשית שזה היה מתחת לשולחן תמירת הנראות הסכמת למדינה פלשתינית שירושלים בירתה ומכירת מטוסים ונשק מתוחכם !
2
Replying to @netanyahu
אתה רק עובד עלינו בעיניים. 25 שנה שאתה מוכיח שאין תפיסה פרט ל"שלום תמורת ויתורים". את הסכמי אוסלו לא ביטלת ואף השתמשת בהם יפה מאוד לצריך הפוליטיים והאידיאולוגיים. לעזה לא חזרת, בתכנית בר אילן דיברת על מדינה פלסטינית, בעסקת המאה שכוללת מדינה פלסטינית תמכת. והשיא, ויתור על סיפוח
Replying to @netanyahu
השיא - ויתור על סיפוח תמורת הסכם נורמליזציה עם מדינה ערבית. בקיצור, אם יש מישהו שהוכיח שדוקטרינת השמאל היא שתופסת במציאות ולכן רוב מוחלט של אנשי הבטחון מצדדים בה, זה אתה. עכשיו רק נשאר שיהיה כאן מנהיג שגם יודע באמת לעשות שלום וגם יש לו מנדט מוסרי לעשות זאת, וגם זה יגיע.
Replying to @netanyahu
שלום תמורת ירושלים, תמורת שבירת העליונות הצבאית הישראלית עם מכירת F35 ..ממש כמו הצוללות למצרים. אתה מסוכן לישראל (לכאורה).
Replying to @netanyahu
שקרן!
1
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים.
1
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה רק מנהיג מלידה יכול לחשוב איך לעשות שלום 25 שנה לפני . נתניהו ביבי אני אוהב אותך אדם מיוחד תודה שאתה ראש הממשלה , שלום תמורת שלום גאים בך הקוסם שלנו
1
2
Replying to @netanyahu
🤣🤣🤣 אתה מאמין לעצמך??? אתה מתאמן לפני היציאה למצלמה מול הראי, אתה מאמין לנרקסיסט שאתה רואה שם??? ובגרסת האמת: החזרת את חברון, ניהלת מו"מ עם אסד האב על הגולן, הצהרת פומבית על שתי מדינות והצבעת בעד ההתנתקות, ים ויתורים!! איפה שלום תמורת שלום ואיפה אתה ?? אל תאמין לשקרן בראי 😎
1
2