25 שנה אני עובד כדי לפרק את תפיסת ״שלום תמורת ויתורים״ ולהביא ״שלום תמורת שלום״. היום הזה הגיע!

Aug 31, 2020 · 4:46 PM UTC

334
243
48
1,464
0
Replying to @netanyahu
תחזור לסגול בשיער
Replying to @netanyahu
כלכלה חזקה? עם מיליון מובטלים ?
Replying to @netanyahu
ובחצות הבאת הסדר עם סינוואר והבלונים תמורת 30 מיליון דולר ב חודש. אתה יודע איזה צבא בנית להם שם? עוד מעט לא צריך את איראן הם יחסלו אותנו לבד
Replying to @netanyahu
לא יעזור לך השקר הזה לא תצליח להביא לשלום עם הפלסטינים בלי ויתור על השטחים הכבושים במקסימום אתה יכול לרמות את הביביסטים חסרי ההכנה למוח עם הלוקשים האלה רוב העם לא קונה את סחורת "השלום" הנ"ל ***נ.ב הגיע הזמן לשלום עם אוסטרליה ניו זילנד וקנדה בלי לוותר על גרגר דמה 🇦🇺🇨🇦🇮🇱.
Replying to @netanyahu
כפרה אני פונה לגן המזרחי שלך ---- מי החזיר הכי הרבה שטחים לפלאסטינים ??!! מי החזיר את עיר האבות ??!! מי שיחרר את רב המרצחים מהכלא בירדן ונתן לו אור ירוק לעבוד כאן בעזה ??!! מי שיחרר הכי הרבה מחבלים עם דם על הידים ??!! אתה מותר מראש בקרדיט על חשבוננו.
Replying to @netanyahu
תודה למלך! שלום בלי מלחמה - שלום בלי שר חוץ, שלום בלי שר ביטחון. שלום בין 2 מדינות לא דמוקרטיות.
Replying to @netanyahu
25 שנה אתה עובד על המצביעים שלך בעיניים. כולל אותי ב 96. עשיתה הסכם מבורך על נורמליזציה עם מדינה שלרבין כבר היו קשרים איתה. כשתעשה שלום עם סוריה, עם הפלשטינאים או עם לבנון אז דבר איתנו. עד אז כדאי שתפסי לחזור על השקר של שלום תמורת שלום כמו איזו מנטרה חסרת תוכן. זה לא מחמיא לך...
Replying to @netanyahu
בלבול ביצים, לכל היותר.
Replying to @netanyahu
צודק, עובד עלינו . מה שכן העם התעורר. ראה בלפור מוצ״ש