זה יום חג משמח למדינת ישראל. עבדתי קשה 25 שנה כדי שנגיע לרגע הזה: לשלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה! 🇮🇱

Aug 31, 2020 · 4:25 PM UTC

170
213
25
1,365
0
Replying to @netanyahu
קצת קשה לי לחגוג ביום כזה...
זו כבר הגופה ה-12 השנה בבאר-שבע. 12 גופות של אנשים עריריים, גלמודים שמתו לבדם בדירתם ופונו רק לאחר שריח הריקבון הציף את חדר המדרגות. היום נמצאה הגופה ה-12 בעיר, בת 64 הייתה, יום מותה יישאר חידה. כנראה החליקה, לא יכלה לקום וכך נגמרו חייה.
Replying to @netanyahu
יום חג ? זהו התפטרת ? מאחר ואני ועוד רבים כמוני לא מסוגלים לשמוע אותך או לראות אותך אז עד שלא תודיע שהתפטרת והפסקת להרוס את המדינה אתה שפוט יצור מושחת דוחה שלא מעניין אותנו.
1
Replying to @netanyahu
יופי, עשית את שלך ועכשיו צא לנו מהחיים.
Replying to @netanyahu
אתה בדיחה, זה היה מצחיק אם זה לא היה על חשבוננו... עכשיו זה סתם עצוב
1
Replying to @netanyahu
עבדת קשה? איפה כל השותפים שלך? את בסייעת יחיד? איפה ד"ר שלמה קרעי? איפה אסנת מארק? איפה ציפי חוטובלי? איפה הצחי הנגבי? איפה מיקי זוהר?
1
Replying to @netanyahu
בכלל מתברר ששנים שעם ישראל התפלל "ותחזינה עינינו בשובך לציון", הוא התכוון לשובו של נתניהו לאבו דאבי ולא לשובו של אלוהים לירושלים, מערת הכפלה וקבר רחל
Replying to @netanyahu
עבדת קשה f35 שנה כדי להגיע לרגע הזה. ולכן מגיע לך m25 שנה, על השוחד, המרמה והפרת האמונים שבהם מדינת ישראל מאשימה אותך.
Replying to @netanyahu
אתה עובד עלינו כבר 25 שנה.