התקשורת עזבה..
התקשורת עזבה..
כן, כל ערוצי התקשורת, למעט ערוץ 20.. סגרו את המצלמות ולא שידרו 'שידור ישיר' את שלב השאלות ובכלל
כן, התקשורת עזבה.. (חוץ מערוץ 20 !)
בושה !
כל אזרחי ישראל הקשיבו הקשיבו.
כולם לסגור את הטלויזיה או לפחות את הקול כשהנאשם בפלילים הנוכל המושחת מספר שם את השקרים שלו.
מי בכלל רוצה לשמוע את השקרים של הנאשם הזה?
לא רוצים שום הסכם נירמול עם אמירויות, תמורת מכירת חמקנים וסיכון ביטחון ישראל בשביל שום הון שבעולם.
הנאשם מכה בשנית