יום היסטורי ומרגש. אמסור הצהרה בשעה 18:15 🇮🇱

Aug 31, 2020 · 1:40 PM UTC

418
316
68
3,353
Replying to @netanyahu
פתרון לאבטלה? לשנהל בערים אדומות? לגל הקורונה? כולנו במתח
1
7
Replying to @netanyahu
שלחתם מזוודות עם כביסה לדובאי וסוף סוף, אחרי חצי שנה, יהיו לך תחתונים נקיים? ברכות!
1
16
Replying to @netanyahu
אל תשכח לומר תודה לרבין ז"ל שהתחיל את הקשרים עם דובאי.
1
3
Replying to @netanyahu
🔈🔉🔊
1
4
0
Replying to @netanyahu
⁦❤️⁩👑⁦❤️⁩👑⁦❤️⁩
5
8
85
Replying to @netanyahu
יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך, אני לא אשן הלילה, לא יודע מה איתך (השן בינה הורגת אותי)
2
1
Replying to @netanyahu
אתה נהדר, את גדול אתה 0מול, יצאת מהארון "שלום תמורת שלום לסיפוח" אוהבים אותך ביבי..
1
3
Replying to @netanyahu
אני חושב שב- 18:15 בדיוק יש לי טורניר סוליטייר במחשב.
1
4
Replying to @netanyahu
מעולה אני אדע מתי לראות משהו בנטפליקס. תודה על העדכון מראש.
1