יום היסטורי ומרגש. אמסור הצהרה בשעה 18:15 🇮🇱

Aug 31, 2020 · 1:40 PM UTC

418
316
68
3,353
Replying to @netanyahu
תתפטר מושחת
ברור חייב להגיד אני אני אני אני אני ועוד משהו רק אני
4
Replying to @netanyahu
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Replying to @netanyahu
Peace brings peace.. it sustains for ever and always emerges victoriously... Thank you ! Have a great day ahead !
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה הדמעות שלנו מתרגשות מעצמן. נחנקים בגרון מרוב הקושי לעכל את אשר נכספו נפשותינו מאוד לשלום! אתה גאוותינו, אתה משוש חיינו ומנהיג עמינו בעולם כולו! צוף חלבו של העם הזה, חוזה ונביא בעירו ובמולדתו! תודה להשם שזכינו לחיות בתקופתך. @HSajwanization youtube.com/watch?v=gWy3aoXb…
3
Replying to @netanyahu
הצהרה על המיתון? על ריבוי המתים מקורונה מידי יום, העליה בתחלואה? אופס, זה משעמם...
1
Replying to @netanyahu
אכן 922 קורבנות לקורונה, כולנו תקווה שתתייחס אליהם ובעצם, חשוב יותר, אלינו הנאנקים תחת החלטותיך
Replying to @netanyahu
סוף סוף הגעת להבנה שהגיע הזמן לתת את המושכות למישהו אחר?
2
Replying to @netanyahu
אפשר לדחות ל 18:30? אני פשוט מסיים לחתום בלשכה ובא בריצה הביתה להדליק את הטלוויזיה שלי בתקווה שעדיין לא עיקלו לי אותה