התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,296
0
Replying to @netanyahu
לחם וקירקסים
Replying to @netanyahu
כן, בטח. בטוח התרגשת. תגיד לי אדוני ראש הממשלה, עשית היום משהו כדי לקדם את שחרורם של שבויינו???
Replying to @netanyahu
Yunanistan'ın günlerdir Akdeniz'de yürüttüğü saldırgan ve uluslararası hukuku hiçe sayan tavırlarını yakından takip ediyoruz. Başta Fransa olmak üzere kimi AB ülkelerinin çifte standartlı yaklaşımlarının ise bizi şaşırtmadığını belirtmek isteriz.
Replying to @netanyahu
מה!!! החליפו לך את חוט הטלפון לשחור? 😱
Replying to @netanyahu
שלום? אין כאן. אין peace agreement. היסטורי? גם אין כאן. ב-1994 ראה"מ יצחק רבין הי"ד זצוק"ל ערך ביקור רישמי בעומאן ונפגש עם הסולטן קאבוס. ב-1995 שר החוץ העומאני נפגש עם ראה"מ פרס ז"ל בירושלים. ב-1996 פתיחת נציגויות מסחריות. ב-1996 ביקר פרס בעומאן. הנואף הארור שקרן מתועב.
Replying to @netanyahu
ברכות ראש הממשלה יום היסטורי
Replying to @netanyahu
💞🇮🇱💞