התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,295
0
Replying to @netanyahu
Israel and india best friend forever ✌️✌️✌️✌️♥️♥️♥️
1
7
Replying to @netanyahu
נו תפסיק לשקר. כבר כולם יודעים. בשביל ה"שלום" הזה ויתרת על סיפוח השטחים. בשביל ה"שלום" הזה נתת הסכמה לחמש את איחוד האמירויות במטוס קרב חדיש. וכן, אתה גם היית זה שביקש מנשיא אוקראינה לסגור את השמים מתי תפסיק לשקר? טוב נו, מה כבר אפשר לצפות מנאשם בפלילים שנשוי לעבריינית שהורשעה?
3
2
Replying to @netanyahu
יברכך ה' מציון וראה בטוב ירושלים יברכך ה' מציון כל ימי ימי חייך. וראה בנים לבניך שלום על ישראל וראה בנים לבניך שלום על ישראל.
1
4
19
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני.... מושחת.. נאשם בפלילים...שקרן... מסית... מפלג....נהנתן מנותק...כושל לך !!!
1
12
Replying to @netanyahu
נראה ספונטני ולא מתוכנן ובלי בימוי בכלל
2
51
Replying to @netanyahu
אוריך, פוטז, משלמים לכם כל כך הרבה, לא יכולתם לדאוג שהטלפון יישאר על השולחן עד סוף השיחה?
14
Replying to @netanyahu
כולנו נתרגש ונשמח כשתשחרר אותו. אתה לא רצוי. סיימת מזמן את השכירות בבלפור. תפנה את בלפור,הבית שייך לעם. יש שופטים בירושלים. שוחד מרמה והפרת אמונים זהו כתב האישום נגדך. הכנסת היא לא עיר מקלט.
12
Replying to @netanyahu
בזמן שביבי מתרגש ומסיח את דעת האזרחים, אלפי קשישים עדיין מחפשים אוכל בפחים .
11
Replying to @netanyahu
⁦❤️⁩⁦🇮🇱⁩⁦❤️⁩⁦🇺🇸⁩⁦❤️⁩⁦🇦🇪⁩⁦❤️⁩
1
15
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. הנוכל עושה נורמליזציה ⬇️
23