התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,295
0
Replying to @netanyahu
למה לא נתת לשמאל לעשות את זה? הם היו מוציאים הסכם יותר טוב יותר מהיר שלא יגבה מחיר גבוה של גם ויתור על שטחים וגם חימוש האמירות ב f35 זאת מדינה שאין לנו גבול וסכסוך איתה ואפשר היה לעשות שלום תמורת שלום ולא ויתור על שטחים תמורת f 35. אבל בהתחשב ביכולותיך הבינוניות גם זו לטובה.
Replying to @netanyahu
הטלפון שם נפל ממש כמו הריבונות, ישר על הפנים
Replying to @netanyahu
השימוש באהלן וסהלן הוא של המארח בתרבות הערבית, מה קורה שם במחלקה הערבית אצלך? המארח: אהלן וסהלן האורח: שכרן כתיר, אהלן ביכ שמחתי לעזור
Replying to @netanyahu
אם אתה חושב שעם ישראל תמים, אז אתה טועה.
Replying to @netanyahu
Where are Indians?? Chaalo Uthanay ka Wqt Hwa chalta 🤣🤣🤣
Replying to @netanyahu
Bravo! Definitely, positive steps!
Replying to @netanyahu
אין לך ארנק, אין לך כרטיס אשראי, כי אתה מאבד אותם. אפשר לפחות להאמין שיש לך טלפון נייד?
Replying to @netanyahu
אם מקשיבים טוב שומעים "שלום, המספר אליו הגעתם איננו מחובר"