התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,295
0
Replying to @netanyahu
אם מישהו נמצא בצד השני של הקו אני צנצנת
9
1
109
Replying to @netanyahu
המציג הינו שחקן.
2
24
कुछ समझ नहीं आया
1
1
Replying to @netanyahu
חמוד תצביע על המפה ותראה איפה הדוד טראמפ דפק אותך עם עסקת מטוסים?
Replying to @netanyahu
אתה לא מדבר עם אף אחד בטלפון. חרטטן.
1
31
Replying to @netanyahu
ועכשיו תתמקד במשפט מר נתניהו.
1
6
Replying to @netanyahu
במילה אחת: ש ק ר ן
2
8
Replying to @netanyahu
You are welcome 🇮🇱🇦🇪
Replying to @netanyahu
לא הובלת כלום יחצן עלוב. קידמת ריבונות ושפכת לאגר, טראמפ הביא את ההסכם מאינטרסים שלו (וטוב שכך). מי שראה נכוחה זה פרס.
1
10
Replying to @netanyahu
אוקי בהתחלה גם אני חשבתי מה לאיפה הטלפון נעלם באמצע הסרטון אבל קלטתי. באמצע פתאום שומעים מן נקישה - נתניהו משך את השפורפרת יותר מידי, והטלפון נפל לרצפה (אם מסתכלים טוב רואים את החוט מסתלסל כלפי מטה)