התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,296
0
Replying to @netanyahu
אני לא יכול לחכות לשלום עם האימפריה הסודאנית 🇸🇩🇸🇩🇸🇩🕊️🕊️🕊️🕊️🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
Like a child given a Zion lollypop. You do realize there are rules and regulations Israel has to abide by { no more occupation of land etc.} You say nothing about rules.
Replying to @netanyahu
AWESOME!
Replying to @netanyahu
אבא, אולי תתחיל להתרגש קצת גם מהמובטלים כאן. מהרעבים. תשאיר את ההתרגשות מהעסקים עם איחוד האמירויות לטייקונים ותתחיל לטפל במדינה שלך. אנחנו עושים עסקים עם האמירויות כבר שנים, אבל אף פעם לא היה בישראל שיעור אבטלה של 20%! אתה רוה"מ בזיוני אבא!
Replying to @netanyahu
מזל שיש החבילות החדשות של בזק לקשישים ולחרדים
Replying to @netanyahu
הובלתי, עשיתי, יזמתי, אני ואפסי עוד
Replying to @netanyahu
שוב ושוב אתה חוזר על השקר של שלום תמורת שלום. ובאופן מפתיע, זה עדיין נשאר שקר.
Replying to @netanyahu
כל הכבוד🇮🇱🇮🇱יום הסטורי🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
אתה אפס שמאלני
Replying to @netanyahu
תתקשר לעו"ד שלך ועזוב אותנו בשקט