התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,295
0
Replying to @netanyahu
פינוקיו, שמע, אתה לא חושב שראוי בהזדמנות היסטורית זו לתת קרדיט מי שהחל את זה? רמז, שתי מילים, 4 אותיות כל מילה: י _ _ _ ר _ _ _
1
3
Replying to @netanyahu
אתה על שמלאנית
1
Replying to @netanyahu
אותנו מעניין שביטלת את הצו של קיזוז משכורות מחבלים שוב!!! מר בטחון האחריות על חיי האזרחים הבאים שחלילה ירצחו הם על ידיך!!!
שר הבטחון @gantzbe נכנע שוב לטרור הרש"פ ומאריך בפעם השלישית את "ההקפאה" של הסעיף בדין איו"ש שמסוגל לחסל את תשלומי הרש"פ למחבלים. לאן הגענו שר הבטחון, בממשלת ישראל, נותן אור ירוק לתשלום תגמולים בעבור רצח יהודים?
1
3
Replying to @netanyahu
מליון מובטלים את מי מעניין השלום שלך
1
Replying to @netanyahu
הארות/הערות... -זהו לא peace agreement. המונח אינו נראה, אינו נשמע ואינו בנמצא (הנואף הארור טוב באנגלית, אז...). -זהו הסכם של ניצול הזדמנויות. האמירויות יקבלו טכנולוגיות-על ונשק מתקדם, כולל F35 הכי מתקדם. ישראל? תמונות של פקידים לוחצים ידיים. אז איך כל הח*א הזה התאפשר?...👈
1
Replying to @netanyahu
זה מביך לראות שהטלפון אפילו לא מחובר. מה? הקלטת את עצמך מברך בכאילו? ערוך? לאחרונה גם תשובות לעיתונות אתה מקריא מהדף. גם אתמול באנגלית היית כבוי ולא חד. זה יתגלה בסוף, גם השקרים. מה תעשה אז?
1
Replying to @netanyahu
אלוף! הם מתעסקים בפקידים ושמפניות ואתה עושה היסטוריה!🇮🇱👑❤
3
Replying to @netanyahu
אוי סחתיין על השחזור מגבעת חלפון! וגם: אני אפילו לא מאמינה לך שאתה מדבר בטלפון.
1
Replying to @netanyahu
היסטוריה
1
Replying to @netanyahu
וואוו מרגש. מזל שנשארנו בארץ עם מליון וחצי מובטלים, מדינה מפולגת, שסועה, בעיות נפשיות, משפחות מתפרקות, בעיות בריאותיות, מדינה אדומה רצח ופוליטיקאים מנותקים שעסוקים רק בעצמם. איזה כייף שיש שלום. כסף לאכול באבו גוש אין לנו...אז מחר ניסע לאבו דאבי. מנותק !
1