התרגשתי לשוחח בטלפון עם המשלחת הישראלית לאבו דאבי בדרך לעשיית שלום היסטורי. אחרי מאמצים אדירים שהובלתי במשך שנים, סוף כל סוף הבאנו ״שלום תמורת שלום״. 🇮🇱🕊🇦🇪

Aug 31, 2020 · 11:43 AM UTC

447
324
81
2,295
0
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה עם מי אתה מדבר בטלפון?
1
1
Replying to @netanyahu
אופסי אוריך - בסרטון שערכת ב10 שניות האחרונות הטלפון שאוחז נתניהו הוא כבר לא קווי?! פייק למטיבי לכת 🤣
1
22
Replying to @netanyahu
נתניהו אתה ענק !!!! 💪💪❤️❤️🙏🙏👏👏
1
1
15
Replying to @netanyahu
הטלפון שלך לא מחובר לשום דבר. הוא נפל על הריצפה. פייק שיחה של פייק ראש ממשלה
Replying to @netanyahu
ברכות לזוכי פרס נובל לשלום לשנת 2020: בנימין נתניהו 🇮🇱, דונלד טראמפ 🇺🇸 ומוחמד בן זיאד 🇦🇪! תודה ❤️
6
Replying to @netanyahu
מתייג את שותפך לראשות הממשלה @gantzbe
Replying to @netanyahu
"בצפון, ישראל המכונה מדינה" @Hakufsah
1
1
Replying to @netanyahu
אם תמשיך להזריק שלום תמורת שלום עוד מיליון פעם לא נשכח איך הסתת חצי עם נגד החצי השני ולרגע לא נשכח שאתה נאשם בעברות חמורות ולא נשכח את הצוללות והמניות, רק שתדע שכל אילו שיש להם שכל סובלים.