זהו יום היסטורי למדינת ישראל שעמלתי להשיגו במשך עשרות שנים. הנה הדברים שכתבתי בספרי ״מקום תחת השמש״ לפני 25 שנה ב-1995. כבר אז האמנתי שהדרך להשיג שלום אמת עם העולם הערבי היא באמצעות טיפוח של עוצמה ולא מתוך חולשה. ״שלום תמורת שלום״:
255
197
38
1,300
זה דרש, ועדיין דורש, שינוי מהפכני בגישה הרווחת כיצד ישראל תשיג שלום. אני גאה שנאבקתי על השינוי הזה והובלתי אותו עד ליום היסטורי זה.

Aug 31, 2020 · 10:03 AM UTC

67
84
7
571
Replying to @netanyahu
סבאל'ה, היחסים עם המפרץ ב25 השנים האחרונות זה מורשת רבין. לך נשאר רק להיות מתווך נכלולי בשירות עסקאות הנשק של האמריקאים וקמפיין הבחירות של טראמפ.
1
8
Replying to @netanyahu
איזה 0 אתה היית חותם על אוסלו היום ככתבו וכלשונו
1
Replying to @netanyahu
תגיד, יש מצב אתה חותם לי על הספר שלי?
Replying to @netanyahu
בעבור מה מכרת את נשמתך לשטן, ספר לנו. דולרים? מניות? נדל"ן? בעצם זה לא חשוב. מעניין יותר לשמוע אם היה שווה. אם שווה לחיות מחצית חייך כאדם מאוס, שנוא, מתבוסס ומפרפר בשקרים ופלילים, רדוף ומפוחד, אדם שעד יום מותו לא יוכל לעשות שלום בנפשו. באשר לשטן, כנראה לא אחת מעסקאותיו המוצלחות.
1
Replying to @netanyahu
אני מתבייש שנאשם בשוחד, מירמה והפרת אמונים מכהן כראש ממשלה. בושה! בושה! בושה!
1
Replying to @netanyahu
שים לינק למכירה ישירה. אולי ככה תוכל לממן את עורכי הדין.
Replying to @netanyahu
כן כן , שמענו על מורשתך המפוארת מפי בן טיפוכוחך: כ, כ, כ, וגם על: אני אני אני אני אני אני אני .... וגם על המורשת: שקר, שקר, שקר, שקר, והמורשת מ, מ, מ, שתחקק לעד בלב האומה: מושחת, משחית, משחיתים.
Replying to @netanyahu
זה חיקוי לספרון של בנט ?
Replying to @netanyahu
תנועת החמאס הפלסטינית וחיזבאללה הלבנונית הפכו את מדינת ישראל למשחק פלייסטיישן כדי לבדר את ממשלת ישראל ממשלת ישראל נכשלה לכל הכיוונים עם בלוני התבערה והרקטות בעזה והיא נכשלה עם חיזבאללה הלבנוני ממשלת ישראל לא תוכל ולא תוכל לקבל שום החלטה חזקה ואמיצה ולהשיב את מדיניות ההתנקשויות
Replying to @netanyahu
וזו הדרך הנכונה, החכמה והבטוחה.