זהו יום היסטורי למדינת ישראל שעמלתי להשיגו במשך עשרות שנים. הנה הדברים שכתבתי בספרי ״מקום תחת השמש״ לפני 25 שנה ב-1995. כבר אז האמנתי שהדרך להשיג שלום אמת עם העולם הערבי היא באמצעות טיפוח של עוצמה ולא מתוך חולשה. ״שלום תמורת שלום״:
255
197
38
1,300
זה דרש, ועדיין דורש, שינוי מהפכני בגישה הרווחת כיצד ישראל תשיג שלום. אני גאה שנאבקתי על השינוי הזה והובלתי אותו עד ליום היסטורי זה.

Aug 31, 2020 · 10:03 AM UTC

67
84
7
571
Replying to @netanyahu
בולשיט @netanyahu מלך הבולשיט
1
Replying to @netanyahu
לדעתי להוציא בעוד הדפסה עם הכותרת ״לביבי יש את השמש בבטן״
1
Replying to @netanyahu
מי זה האני הזה שאתה כל הזמן מדבר עליו
5
Replying to @netanyahu
דיבורים כמו חול..ואנחנו רעבים! לך הביתה עבריין. מעשיהו מחכה לביבי.
Replying to @netanyahu
מחיקת השמאל בתהליך❤❤❤
Replying to @netanyahu
חחח די "חזה את כשלון אוסלו" גם נתניהו: הצלחתי לטרפד ולבלום את הסכם אוסלו שאפו עלי 💪 הוא חזה שיצליח לדפוק את ההסכם.
Replying to @netanyahu
תודה לך על הנחישות, המסירות והנאמנות למדינת ישראל. 🇮🇱♥️🇮🇱
Replying to @netanyahu
גם אני רכשתי 🇮🇱🍷💙
1
2
Replying to @netanyahu
אדוני רה״מ תהיה מעוניין להחליף עם הספר של חנוך דאום? ככל שכן פנה בפרטי