זהו יום היסטורי למדינת ישראל שעמלתי להשיגו במשך עשרות שנים. הנה הדברים שכתבתי בספרי ״מקום תחת השמש״ לפני 25 שנה ב-1995. כבר אז האמנתי שהדרך להשיג שלום אמת עם העולם הערבי היא באמצעות טיפוח של עוצמה ולא מתוך חולשה. ״שלום תמורת שלום״:

Aug 31, 2020 · 10:03 AM UTC

255
197
38
1,300
זה דרש, ועדיין דורש, שינוי מהפכני בגישה הרווחת כיצד ישראל תשיג שלום. אני גאה שנאבקתי על השינוי הזה והובלתי אותו עד ליום היסטורי זה.
67
84
7
571
Replying to @netanyahu
וואו אתה חולה נפש שזה מבהיל
Replying to @netanyahu
לשלם פרוטקשן זה לא עוצמה. לשחרר אלפי מחבלים זה לא עוצמה. להתנצל בפני ארדואן ולשלם פיצויים למחבלי המרמרה זה הפקרות.
Replying to @netanyahu
עמלת על ההסכם עשרות שנים? תדייק- מאות שנים👏. בנימה זו נזכור את כל חללי צה״ל ונפגעי פעולות האיבה במלחמות ישראל כנגד איחוד האמירויות. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים לדור ודור.🇮🇱
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
בתור בן של היסטוריון - לא למדת שצריך שיעברו כמה שנים לפני שניתן לכנות משהו ״היסטוריה״ ? כל דבר נהיה היסטורי ומפורסם בסטורי. אתה ממש היסטרי.
Replying to @netanyahu
מיליון מובטלים, כל משרדי הממשלה קורסים . אתה אפס וכולם רואים לך .
Replying to @netanyahu
יופי, מחכים לשלום אמיתי עם מדינות שאשכרא מאיימות עלינו או גובלות בנו.
Replying to @netanyahu
גולדה לפניך אמרה " כל יום שעובר מקדם אותנו לשלום ".
Replying to @netanyahu
הילד ענק
Replying to @netanyahu
זה מעניין השינוי שחל בעמדתך. ב-2015, כמדומני, אמרת באזכרה לרצח רבין ״לעד נחיה על חרבנו״, במה שהיה נראה כמו חזרה בך ממה שכתבת בספרך מקום תחת השמש.