זהו יום היסטורי למדינת ישראל שעמלתי להשיגו במשך עשרות שנים. הנה הדברים שכתבתי בספרי ״מקום תחת השמש״ לפני 25 שנה ב-1995. כבר אז האמנתי שהדרך להשיג שלום אמת עם העולם הערבי היא באמצעות טיפוח של עוצמה ולא מתוך חולשה. ״שלום תמורת שלום״:

Aug 31, 2020 · 10:03 AM UTC

255
197
38
1,300
זה דרש, ועדיין דורש, שינוי מהפכני בגישה הרווחת כיצד ישראל תשיג שלום. אני גאה שנאבקתי על השינוי הזה והובלתי אותו עד ליום היסטורי זה.
67
84
7
571
Replying to @netanyahu
חבל רק אדוני שכל זה עלה לך לראש והתחלת לחשוב שאתה באמת "שמש העמים"- כִּי הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים וִיסַלֵּף דִּבְרֵי צַדִּיקִם. אמרו חז"ל ואבא שלך וצדקו.
1
1
17
Replying to @netanyahu
מנסה לעבוד על עדר הבוחרים שלו שזה כאילו הסכם שלום,הוא יודע שזה לא כי כבר למעלה מעשר שנים שיש לנו יחסי שת"פ עם איחוד האמירויות רק שזה לא היה רישמי. ההסכם שנחתם נקרא הסכם נורמליזציה. הסכם שלום עושים עם אוייבים כמו ההסכמים עם ירדן ומצרים. נאשם בפלילים, די, מספיק,לא כולם מטומטמים.
Replying to @netanyahu
למה אתה משקר לבוחרים שלך שזה כאילו הסכם שלום? למה אתה משקר להם? איחוד האמירויות לא אוייבת שלנו ואנחנו ביחסי שיתוף פעולה איתם כבר למעלה מעשר שנים! ולכן זה לא הסכם שלום, זה הסכם נירמול יחסים! למה אתה משקר לבוחרים שלך ומוכר להם לוקשים שזה יום היסטורי? אתה לא מספיק לשקר.
Replying to @netanyahu
נאשם בפלילים....די עם השקרים שאתה מוכ לעדר הבוחרים שלך! די לשקר, תפסיק לשקר לבוחרים שלך שזה כאילו הסכם שלום,הם מעולם לא היו אוייבים שלנו ויש לנו איתם כבר עשר שנים יחסי שיתוף פעולה! זה ממש לא הסכם שלום, היא לא אוייבת שלנו, זה הסכם נורמליזציה. למה אתה משקר לבוחרים שלך? נאשם בפלילים
שאפו אדוני ראש הממשלה ❤️🙏🙏
1
Replying to @netanyahu
"חוזה מדינת היהודים האמיתי" בנימין נתניהו. מעולם לא היה לנו מנהיג בקנה מידה כמו נתניהו ולצערי גם לא יהיה בעתיד הנראה לעין.
2
18
Replying to @netanyahu
אם אתה תמיד צודק אז מה קרה ל״ראש ממשלה השקוע עד צוואר בחקירות צריך להתפטר״?
Replying to @netanyahu
כתבת כמו בתנ"ך. כל מה שאפשר לחשוב ולמר בכיוון אחד, ניתן לעשות גם בכיוון הפוך. איפה העניין ששלום עושים עם דמוקרטיות?
Replying to @netanyahu
עובר על התגובות כאן ומאוד שמח לגלות שחוץ מלגדף (כדרכם), השמאל מתפוצץ ואין לו מה לעשות. הענף עליו הם יושבים מתכווץ ומתכווץ כמו המספרים שלהם! שמחה גדולה
Replying to @netanyahu
היינו כחולמים ..שלום תמורת שלום ! לא עוד עם לבדד ישכון , אלא שלום שבבסיסו נורמליזציה עם רוב מדינות העולם הערבי הסוני .על פריצת דרך זו הוכחת צדקת האמת של ישראל במאבקה לשלום אמת תמורת שלום מגיע לרוה"מ קרדיט והוקרה על המהלך שלקח לו שנים להשיג וחיזוק גם מצד יריביו הפוליטיים הצבועים
1