זהו יום היסטורי למדינת ישראל שעמלתי להשיגו במשך עשרות שנים. הנה הדברים שכתבתי בספרי ״מקום תחת השמש״ לפני 25 שנה ב-1995. כבר אז האמנתי שהדרך להשיג שלום אמת עם העולם הערבי היא באמצעות טיפוח של עוצמה ולא מתוך חולשה. ״שלום תמורת שלום״:

Aug 31, 2020 · 10:03 AM UTC

255
197
38
1,300
זה דרש, ועדיין דורש, שינוי מהפכני בגישה הרווחת כיצד ישראל תשיג שלום. אני גאה שנאבקתי על השינוי הזה והובלתי אותו עד ליום היסטורי זה.
67
84
7
571
Replying to @netanyahu
ישר כוח בנימין נתניהו חזק וברוך, השם אתך שיהיה לך ולכולנו בהצלחה בס"ד וכל החמוצים והעקומים, מוטב להם לעשות תשובה ולהינצל ולבקש סליחה גם מהשם יתברך, כי בלי תורה, אין לחם ואין חיים. בסוף הכל קורס ללא יסודות האמונה. ראשית חכמה, יראת שמים. אמר החכם באדם.
GIF
Replying to @netanyahu
רבין האמיץ התחיל את זה באוסלו וטראמפ החמדן רצה עסקת נשק ענקית. אתה שפוחד מכל שינוי בסטטוס קוו לא קשור לזה בכלל. ניצב.
Replying to @netanyahu
העיקר שמיגרת את הטרור, רק חבל שחמאס לא יודעים על זה😂😂😂 וגם חבל שהם לא יודעים שפרץ כאן השלום 🔥🔥🔥🔥 שוחד מרמה והפרת אמונים!!! לא נוותר עד שתצא לנו מהחיים!!!
1
Replying to @netanyahu
עמלתי עשרות שנים ... חחח איזה זחוח
Replying to @netanyahu
אני אפתיע אותך - אתה בהחלט צודק חבל שמדינאי כמוך התלכלך כך לקראת סוף הקרדנציה
אפשר לסכם- ממשה עד משה ועד נתניהו, לא קם כנתניהו.
Replying to @netanyahu
הוראתי, אמרתי, עשיתי, כתבתי... ועוד... ועוד... מתי תוסיף כבר, נמאסתי...???
Replying to @netanyahu
אתה עמלת? עמלו לפניך והגיעו לשת״פ עם האמירויות ועם עוד מדינות ערב. הפכת את היחסים לפורמליים בעזרת האמריקאים. יופי. זה טוב זה נחמד אבל דחילק זה לא היסטוריה ולא שלום תמורת שלום. עם ישראל פחות מטומטם ממה שנדמה לך. אולי כמה מהבייס שלך כן.
1
Replying to @netanyahu
אתה משרת ציבור. תפקידך לעמול. ראשי ממשלה רבים וטובים לפניך הביאו הישגים אדירים וכבירים עשרות מונים משלך. אף אחד מהם לא רץ לצעוק כמה גדול הוא. הם ידעו היטב - הישגיהם הם שיגדירו אותם. אותך יגדירו כתבי אישום וריסוק החברה הישראלית. לכן לא מפסיק לנופף בקרעי הישגים. אתה מביך.
1
1
5
Replying to @netanyahu
תעשה מחר שלום עם דנמרק הוא גם יהיה "שלום תמורת שלום" מה ההבדל בין דנמרק לאמירויות? אין סכסוך על גבולות אין מצב מלחמה יש קשרים שקטים כבר 25 שנה הם נמצאים 2500 ק"מ מכאן שלום דה לוקס. לא השקעת כלום, לא נדרש ממך שום מאמץ או אומץ, לא סיימת סכסוך דמים על גבולותינו. אתה לא בגין/רבין
2
1
4