זהו יום היסטורי למדינת ישראל שעמלתי להשיגו במשך עשרות שנים. הנה הדברים שכתבתי בספרי ״מקום תחת השמש״ לפני 25 שנה ב-1995. כבר אז האמנתי שהדרך להשיג שלום אמת עם העולם הערבי היא באמצעות טיפוח של עוצמה ולא מתוך חולשה. ״שלום תמורת שלום״:

Aug 31, 2020 · 10:03 AM UTC

255
197
38
1,300
זה דרש, ועדיין דורש, שינוי מהפכני בגישה הרווחת כיצד ישראל תשיג שלום. אני גאה שנאבקתי על השינוי הזה והובלתי אותו עד ליום היסטורי זה.
67
84
7
571
Replying to @netanyahu
אתה משעמם אותנו נמאס לנו ממך ומהספינים שלך מה זה פסטיבל נעמה יששכר מס 2 ???
1
14
Replying to @netanyahu
בקיזוז הבוטים מבולגריה, יש איזה 50-60 איש שאוכלים את החרטוטים שלך.
7
1
59
Replying to @netanyahu
הנושא החם היום זה "מקום במעשיהו". ואולי יהיה לך זמן לכתוב גם על זה ספר!
2
Replying to @netanyahu
"עמלתי להשיגו" מה אם קצת קרדיט למדינה ולאזרחים שלא מפסיקים לפתח את הכלכלה של הארץ מתוך השאפתנות להצליח? אהבת הארץ וכוחה של החברה הישראלית כבר לא קיימים בדבריך שנים. רק אני, אני, אני, אני.
1
1
Replying to @netanyahu
אז כל ההבטחות שלך על ריבונות היו שקרים? תודה לך על הכל, הגיע זמן של בנט
4
Replying to @netanyahu
נו תפסיק לשקר. כבר כולם יודעים. בשביל ה"שלום" הזה ויתרת על סיפוח השטחים. בשביל ה"שלום" הזה נתת הסכמה לחמש את איחוד האמירויות במטוס קרב חדיש. וכן, אתה גם היית זה שביקש מנשיא אוקראינה לסגור את השמים מתי תפסיק לשקר? טוב נו, מה כבר אפשר לצפות מנאשם בפלילים שנשוי לעבריינית שהורשעה?
1
1
Replying to @netanyahu
מאמא אי אפשר שכל יום הוא "יום היסטורי", זה מוציא מהעוקץ. אתה חייב לשמור את זה לדברים היסטוריים באמת, כמו למשל ראש ממשלה שממשיך לכהן ולהרוס את המדינה תוך שהוא מואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים ועשרות בואך מאות אלפי אזרחים מפגינים נגדו ברחובות כבר חודשים, נאו דטס היסטורי.
7
4
115
Replying to @netanyahu
שוחד.... מרמה... הפרת אמונים... שום פירוטכניקה לא תעלים את תץ השחיתות שלך...את הניהול הכושל של משבר הקורונה... את הנהנתנות ..את ההסתה השיסוי והריסוק של החברה הישראלית .. את רמיסת רשויות החוק... וזו רק רשימה חלקית.. אתה לא ראוי...לך!!!
1
4
Replying to @netanyahu
מעניין מה עוד קרה ב1995. רמז: זה קשור למישהו שבאמת בזכותו יש את השלום הזה, ולמרות כל המעשים שלך. נוכל.
1
1