אני שמח לארח היום במעון ראש הממשלה בירושלים את ג׳ראד קושנר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ, ואת רוברט אובריאן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. מחר הם יקחו חלק יחד עם המשלחת שלנו בטיסה המסחרית הראשונה אי פעם מישראל לאיחוד האמירויות.
130
186
21
1,401
אתמול איחוד האמירויות הסירו לראשונה את החרם על ישראל ופתחו את הדלת למסחר, השקעות ושיתוף פעולה בין הכלכלות הטובות ביותר במזרח התיכון.
8
29
3
217
במשך זמן רב מדי לפלסטינים היה וטו על שלום בין ישראל לעולם הערבי. אם נצטרך לחכות להם - נחכה לנצח. אנחנו לא מחכים, ומדינות ערביות נוספות יצטרפו לשלום איתנו.
25
56
2
462
כך נראה שלום תמורת שלום. שלום מתוך עוצמה!

Aug 30, 2020 · 1:53 PM UTC

60
58
9
551
Replying to @netanyahu
כך הראה שקרן, שקרן שהוא פחדן שיודע רק לשקר. שקרים מרוב פחדנות!!
Replying to @netanyahu
לא מדויק להגיד שאתה גדול כבוד ראש הממשלה, אתה ענק. כל אלה שתוקפים אתך, נראים גמדים מולך. הם עדיין לא הבינו שאתה עושה היסטוריה והם עושים ... חבל לקלקל את היום הזה בוא נשכח עליהם לרגע, בעקבות ההישגים העדירים שלך ושל המדינה שלנו.
1
2
Replying to @netanyahu
אם אני משווה את הקושי מורכבות וחשיבות של ההסכם הזה מול אלו של בגין ופרס/רבין זה בערך כמו שבעל הפיצריה השכונתית שלי יגיד לאלי הורוביץ שהקים את טבע ״איזה עסקים מצליחים שנינו הקמנו אה? יא אללה״
Replying to @netanyahu
כך לא נראה שלום. כך נראים איש-רובוט, ונאשם בפלילים כשהם נפגשים, כשברקע מאבטחים. אגב, זה לא "שלום תמורת שלום". זה שלום תמורת נשק שובר שוויון + ביטול סיפוח, או בקיצור "שלום תמורת נשק ושטחים"
3
3
30
Replying to @netanyahu
שלום עאלק, שלום מתוך רצון של הערבים לקבל את מערכת הנשק המתקדת בעולם. היחסים עם ישראל קיימים כבר שנים.